Mergi la continut
KIA Asistență Rutieră

Călătoriți oriunde fără griji!

Dacă sunteţi pe drum şi întâmpinaţi dificultăţi în exploatarea autovehiculului dumneavoastră, nu vă faceţi griji, suntem doar la un apel distanţă!

Situaţiile în care beneficiați de ajutor:

  • Defecţiuni mecanice sau electrice,
  • Chei pierdute sau încuiate,
  • Accident rutier,
  • Pneuri tăiate sau pană dublă,
  • Furt, tentativă de furt sau vandalism,
  • Lipsă curent sau baterie slabă,
  • Lipsă combustibil, alimentare combustibil greşit

Apelați KIA Asistenţă Rutieră:

0313 200 220
(tarif normal) din România

+40 313 200 220
de pe teritoriul Europei

O echipă de profesionişti vă stă la dispoziţie, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână!

Scurte instrucțiuni de utilizare a serviciului KIA Asistență Rutieră

În caz de nevoie, apelați fără întârziere KIA Asistență Rutieră comunicând operatorului următoarele:

  • Datele autovehiculului (număr certificat de asistență, serie de sașiu, număr de înmatriculare);
  • Numele șoferului;
  • Natura incidentului, locul în care se află autovehiculul și numărul pasagerilor.

Ce trebuie respectat pentru a beneficia de Serviciul KIA Asistență Rutieră:

  • Anunţaţi evenimentul la numerele de telefon menţionate şi obţineţi recomandările Europ Assistance, înaintea implicării oricăror cheltuieli;
  • Agreaţi asupra soluţiilor recomandate de Europ Assistance;
  • Luaţi măsurile necesare pentru limitarea pagubelor;
  • Furnizaţi informaţiile solicitate de către Europ Assistance;
  • Deplasarea / mutarea autovehiculului prin forțe proprii, la orice service autorizat KIA, nu este permisă!

Lasă grijile pe drum

Servicii incluse În apropierea rezidenței Peste 50 km de rezidență În afara țării
Reparație la locul incidentului
Tractare
Recuperare în afara carosabilului
Asistență la distanță -
Depozitare/Parcare
Continuarea călătoriei -
Hotel -
Înlocuirea temporară a autovehiculului
Procurarea pieselor de schimb - -
Monitorizarea reparațiilor și a livrării pieselor - -

Acoperirea geografică (aria în care este disponibil serviciul Kia Asistență Rutieră)

Andora, Austria, Belarus, Belgia, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Creta, Croaţia, Cehia, Danemarca, Elveția, Estonia, Insulele Feroe, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Islanda, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxembourg, Malta, Marea Britanie, Monaco, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Moldova, Republica San Marino, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia (sectorul european), Ungaria, Vatican.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.

Călătoriți oriunde fără griji!

  1. Reparaţie la locul incidentului

    În cazul imobilizării autovehiculului (din cauză, spre exemplu: baterie slabă, lipsă combustibil etc.) şi în măsura în care este posibil, Europ Assistance va asigura reparaţia la locul incidentului. Prima opţiune: dacă un autovehicul de service autorizat KIA poate ajunge în mai puţin de 45 de minute la locul incidentului, Europ Assistance va organiza acest lucru.

  2. Tractare

    În cazul în care autovehiculul nu poate fi reparat la locul incidentului, acesta va fi transportat cu ajutorul unui autovehicul de tractare la cel mai apropiat service autorizat KIA.

  3. Recuperare în afara carosabilului

    Dacă autovehiculul a fost implicat într-un accident sau a derapat de pe carosabil şi trebuie recuperat înainte de tractare, Europ Assistance va acorda asistenţa rutieră ce include atât repunerea autovehiculului pe carosabil (Recuperare Off Road), cât şi tractarea.

  4. Asistenţa la distanţă – Monitorizarea incidentului prin Serviciul de Apel

    Europ Assistance poate oferi sfaturi beneficiarului cu privire la eventualele probleme tehnice de utilizare ale autovehiculului şi informaţii despre formalităţi de urmat în cazul unui accident rutier, furt sau vandalism. În cazul unui incident survenit în timpul unei călătorii, Europ Assistance poate comunica mesaje importante către rude, angajatori etc. Europ Assistance va informa Beneficiarul că, în afara acestor sfaturi, toate costurile posibilelor soluții pentru aceste probleme vor fi suportate de către Beneficiar.

  5. Depozitare / Parcare

    În cazul în care cel mai apropiat service autorizat KIA este închis (weekend, noapte etc.) autovehiculul va fi transportat într-un loc de parcare securizat, urmând să fie transportat la cel mai apropiat service autorizat KIA în dimineaţa următoarei zile de lucru. Taxele de parcare sunt acoperite pentru maximum 3 zile calendaristice.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.

Servicii ADIȚIONALE

  1. Continuarea călătoriei

    În cazul în care accidentul s-a produs la mai mult de 50 km de domiciliul beneficiarului şi autovehiculul nu poate fi reparat în aceeaşi zi, Europ Assistance poate organiza:
    a) Transportul de la locul imobilizării până la destinaţie sau alternativ, transportul de la locul imobilizării la domiciliu;
    b) Călătoria de la domiciliu (a unui beneficiar sau a unui împuternicit al acestuia) până la service-ul reparator pentru recuperarea autovehiculului avariat;
    c) Dacă este necesar, se va acoperi transportul în regim taxi la cea mai apropiată staţie de tren sau aeroport, în valoare de max. 50 Euro (inclusiv TVA);
    d) Transportul șoferului și a pasagerilor cu trenul la clasa I, sau cu avionul la clasa economic, dacă durata călătoriei cu trenul ar depăşi 6 ore. Costul total al călătoriei cu trenul sau cu avionul nu poate depăşi 1.000 Euro (TVA inclus) pentru autovehiculul eligibil și per incident.

  2. Hotel

    În cazul în care imobilizarea s-a produs la mai mult de 50 km de domiciliul beneficiarului şi autovehiculul nu poate fi reparat în aceeaşi zi, se poate organiza cazarea pentru o perioadă care să nu depășească durata reparației, dar nu mai mult de 3 nopți la un hotel de maximum 3 stele. Sunt acoperite cheltuielile de cazare cu mic dejun inclus, exceptând oricare alte cheltuieli.
    Toate celelalte cheltuieli în timpul sejurului la hotel vor fi suportate de către beneficiar. Dacă se solicită, Europ Assistance va organiza transportul beneficiarului de la locul incidentului către hotel, în valoare de maximum 50 Euro (inclusiv TVA).

  3. Înlocuirea temporară a autovehiculului

    Dacă în urma unei avarieri, autovehiculul este imobilizat şi reparaţia la locul avarierii nu a avut succes, autovehiculul va fi transportat la cel mai apropiat service autorizat, unde, dacă se constată că repunerea în funcţiune a autovehiculului nu este posibilă în aceeaşi zi, Europ Assistance poate organiza, pe o durată care nu depăşeste durata reparaţiei, dar nu pentru mai mult de 3 zile, furnizarea unui autovehicul de înlocuire de o categorie echivalentă cu autovehiculul eligibil, inclusiv asigurare RCA şi CASCO, fără limită de kilometri.
    Prestarea acestui serviciu este condiţionată de respectarea de către beneficiar a condiţiilor de închiriere (vârstă şi permis de conducere). Restul cheltuielilor (garanţie, combustibil, taxe) cad în sarcina beneficiarului. Beneficiarul răspunde de returnarea autovehiculului; orice taxă datorată prelungirii perioadei de închiriere va fi suportată de acesta. Dacă se solicită, Europ Assistance va organiza transportul beneficiarului de la locul accidentului la firma de închiriere în limita a 50 Euro (TVA inclus).

  4. Procurarea pieselor de schimb

    În cazul în care autovehiculul se defectează în afara României, iar piesele necesare funcţionării autovehiculului nu sunt disponibile pe plan local, se oferă asistenţă în localizarea şi procurarea pieselor de schimb din străinătate. Costurile de livrare sunt acoperite, dar nu şi costul pieselor şi taxele vamale, acestea fiind în sarcina beneficiarului.

  5. Monitorizarea reparațiilor și a livrării pieselor

    În cazul în care autovehiculul avariat trebuie reparat într-un service autorizat KIA, odată ce problema a fost identificată, Europ Assistance va monitoriza rapid şi continuu întregul proces desfăşurat în cadrul atelierului şi va informa beneficiarul de eventualele întârzieri.

Serviciile de la punctele 1, 2 şi 3 (servicii adiţionale) nu pot fi cumulate. Europ Assistance va propune serviciul cel mai avantajos.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.

Condiții generale

Autovehicul acoperit de serviciile de asistență rutieră

„Autovehicul Eligibil” înseamnă: Toate autovehiculele care aparțin mărcii KIA*, comercializate prin rețeaua națională de dealeri autorizați ai Kia Romauto, respectând îndeplinirea următoarelor condiții cumulative:

  • Are masa autorizată maximă 3,5 tone;
  • Este înmatriculat în România;
  • Are cartea de identitate (din România) valabilă;
  • Are poliţa de asigurare RCA valabilă;
  • Are inspecţia tehnică periodică ITP valabilă
  • Se deplasează pe drumuri publice;
  • Nu are o vechime mai mare de 15 ani la data la care se doreşte emiterea certificatului de asistenţă rutieră.

Autovehicul Neeligibil

Următoarele autovehicule sunt excluse din cadrul serviciilor de asistenţă şi nu pot fi considerate Autovehicule Eligibile:

  • Autovehiculele modificate în ambulanţe, taxiuri, maşini pentru şcolile de şoferi etc.;
  • Autovehiculele înregistrate de către şi pentru companiile de închiriere maşini pe termen scurt;
  • Autovehiculele utilizate ca taxiuri;
  • Autovehiculele care depăşesc masa proprie de 3,5 tone.

Domiciliul

Se înţelege prin „Domiciliu” locul de rezidență oficial al beneficiarului, este luată în considerare doar adresa de rezidenţă de pe teritoriul României.
Europ Assistance este abilitată să verifice autenticitatea datelor legate de domiciliu, prin solicitarea documentelor justificative ale beneficiarului.

Beneficiari

Proprietarul înregistrat al autovehiculului eligibil sau utilizatorul (în cazul leasingului), persoana care conduce autovehiculul cu acordul proprietarului înregistrat sau orice persoană transportată în respectivul autovehicul (până la limita legală și până la capacitatea maximă de locuri specificate de producător, excluşi autostopiștii și persoanele transportate contra cost), în momentul imobilizării.

Perioada de acoperire a serviciului

„Perioada de acoperire” înseamnă perioada în care pot fi oferite serviciile de asistenţă rutieră pentru:
- autovehicule noi, începând de la data livrării către Beneficiar pentru o perioadă de 12 luni;
- restul autovehiculelor începând de la data intrării în vigoare a certificatului de asistenţă rutieră emis de către un dealer autorizat KIA pentru o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire la dealerul autorizat KIA.
„Incidentul” se rezumă la o singură cerere de asistenţă pentru a restabili starea de mobilitate a autovehiculului şi/sau a beneficiarului, exceptând cazul în care aceasta se poate remedia prin telefon.

Întreținerea autovehiculelor asigurate

Pentru a putea beneficia de serviciile de asistență rutieră, autovehiculul trebuie să fie întreținut în intervalul și la nivelul calitativ recomandate de producător. Aceste servicii trebuie să fie documentate în cartea de întreținere a autovehiculului.

Nu sunt acoperite următoarele:

  • Autovehiculele ajunse la unitatea reparatoare prin forţele proprii (pe propriile roţi) precum şi autovehiculele care sunt imobilizate în scopuri de întreținere;
  • Orice cheltuieli suportate fără autorizarea prealabilă a Europ Assistance;
  • Servicii de întreținere programate și revizii tehnice normale;
  • Orice daune datorate participării la o acțiune ilegală sau la un delict, influenței alcoolului, narcoticelor;
  • Orice costuri rezultate în urma participării la curse de mașini, raliuri, teste de viteză sau de rezistență;
  • Orice daune datorate instalării pieselor autovehiculului sau modificărilor neautorizate de Kia Romauto sau producător;
  • Orice daune rezultate în urma neîntreținerii autovehiculului conform recomandărilor producătorului;
  • Daune ale bunurilor transportate, asigurarea transportului încărcăturii sau menținerea calității acestora;
  • Orice alte pierderi generate direct sau indirect în urma imobilizării;
  • Cheltuieli care ar trebui să fie plătite în mod normal de beneficiar, precum cheltuielile cu combustibilul sau taxele de drum.
  • Avarierea directă a remorcii sau a caravanei;
  • Asistenţa juridică şi cheltuielile aferente.

Important

Pentru a permite Europ Assistance să intervină și pentru a putea beneficia de serviciile de asistență rutieră, beneficiarul trebuie:

  • Să sune în momentul imobilizării autovehiculului, fără întârziere, oricând, 24 ore din 24, la numărul destinat KIA Asistență Rutieră.
  • Să obțină aprobarea prealabilă a Europ Assistance înainte de a lua orice initiațivă sau de a suporta orice cheltuieli;
  • Să țină cont de soluțiile recomandate de Europ Assistance;
  • Să furnizeze toate informațiile necesare pentru identificarea autovehiculului și a beneficiarului.

Serviciile vor fi desfăşurate în funcţie de disponibilitatea locală, precum şi de reglementările în vigoare pe plan local. Europ Assistance nu va fi responsabilă pentru întârzieri sau pentru eşecul furnizării serviciilor ce pot apărea din cauza unui eveniment de forţă majoră.
Europ Assistance nu poate acţiona ca substitut pentru servicii publice sau private de urgenţă.
Europ Assistance nu este responsabilă pentru pierderea, deteriorarea sau transportul bunurilor, ori de alte efecte dăunătoare care ar putea să apară în timpul serviciilor de asistenţă.
Sunt considerate ca fiind bunuri transportate cum ar fi spre exemplu, dar fără a se limita la: aparatură, mărfuri, animale, vehicule cu motor cum ar fi bărci, planoare etc., bunuri perisabile, echipamente de cercetare ştiinţifică şi utilaje de construcţii, mobilier etc.

Pentru apeluri legate de evenimente neacoperite, Europ Assistance poate oferi serviciile solicitate pe cheltuiala beneficiarului / solicitantului.

* Tarifele pentru serviciile de asistență rutieră (Kia Asistență Rutieră) sunt diferenţiate pentru autovehiculele care se încadrează în următoarele categorii de vârstă: 0-12 luni (0-1 an), 13-84 luni (1-7 ani), 85-180 luni (7-15 ani).
Solicitaţi consultantului de vânzări/service comunicarea tarifelor.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.